Circular 13 Recordatori Aportació material escolar. Aportación material escolar.

Benvolgudes famílies

PRIMÀRIA

Abans del 30 de setembre s’ha de fer, per alumne,l’aportació corresponent o dur el material indicat al centre i fer l’abonament de les fotocòpies, plastificacions i enquadernacions.

L’aportació anual voluntària de material *fungible escolar aprovada pel Consell Escolar per al curs 2024/25  és… Llegeix més»

Circular 12 Recordatori urgent Fons de llibres i recursos didàctics de Primària i Ensenyaments Elementals de Música del CEIPIEEM Son Serra. Fondo de libros y recursos didácticos de Primaria y Enseñanzas Elementales de Música del CEIPIEEM Son Serra.

Benvolgudes famílies

Es recorda ( veure circular 99 curs 23/24) que abans del 20 de juny de 2024 s’ha d’haver fet el pagament de la quota… Llegeix més»