Circular 10 . Llistat d’espera de plaça menjador escolar . Listado de espera del comedor.

Benvolgudes famílies.
Reunit el consell escolar del centre s’informa que s’ha obert un termini extraordinari per accedir a la llista d’espera de plaça de menjador escolar.
Tenint en compte que el menjador actualment té les places cobertes i considerant la necessitat de conciliació familiar està en estudi, per part del centre, la possibilitat d’habilitar espais alternatius.
També es tindran en compte les places adjudicades que no siguin ocupades el mes de setembre.
Si el resultat de l’estudi fos favorable el centre es posarà en contacte amb les famílies corresponents amb la finalitat de poder iniciar l’ús del servei a partir d’octubre.
La documentació que s’adjunta s’ha de presentar directament a la secretaria del centre del 9 al 20 de setembre ( 8,45 a 10 del matí).
El centre no fa fotocòpies particulars.

Una salutació.

Direcció centre.

Apreciadas familias.
Reunido el consejo escolar del centro, se informa que se ha abierto un plazo extraordinario para acceder a la lista de espera de plaza de comedor escolar.
Teniendo en cuenta que el comedor tiene actualmente las plazas cubiertas y considerando la necesidad de conciliación familiar está en estudio, por parte del centro, la posibilidad de habilitar espacios alternativos.
También se tendrán en cuenta las plazas adjudicadas que no se ocupen durante en el mes de septiembre.
Si el resultado del estudio fuera favorable, el centro se pondrá en contacto con las familias correspondientes con el fin de poder iniciar el uso del servicio a partir de octubre.
La documentación que se adjunta debe presentarse directamente en la secretaría del centro del 9 al 20 de septiembre ( 8,45 a 10 de la mañana).
El centro no realiza fotocopias particulares.

Un saludo.

Dirección centro.

Documentació a presentar del 9 al 20 de setembre .