Circular 46 Consell Escolar normativa. Consejo Escolar normativa.

Recordin que a la pestanya MENU de la plana web es pot consultar l’organigrama dels òrgans de govern i coordinació del centre.

La seva constitució i funció donen resposta a la normativa vigent ( Decret 119/2002 de 27 de setembre pel quals s’aprova, entre altres, el reglament orgànic dels col·legis públics d’educació infantil i primària).

El Consell Escolar és un òrgan de govern col·legiat amb representació de la comunitat educativa ( docents, AFA, famílies, alumnes, Ajuntament de Palma i personal no docent).

Una salutació. Direcció.

Apreciadas familias.

Recuerden que en la pestaña MENU de la página web se puede consultar el organigrama de los órganos de gobierno y coordinación del centro.

Su constitución y funciones dan respuesta a la normativa vigente ( Decret 119/2002 de 27 de setembre pel quals s’aprova, entre altres, el reglament orgànic dels col·legis públics d’educació infantil i primària).

El Consejo escolar es un órgano de gobierno colegiado con representación de la comunidad educativa ( docentes, AFA, familias, alumnos, Ayuntamiento de Palma y personal no docente) .

Un saludo. Dirección