Perquè algunes històries mereixen
una segona pàgina.
“Imaginem” la nostra revista escolar era el lloc on les vivències, els somnis i les petites grans aventures de tota una comunitat prenien vida.
Pàgines plenes de veus infantils i juvenils, d’experiències compartides, d’excursions que ens van fer vibrar, de visites que ens van obrir els ulls i de moments que, ara, són part del nostre llegat.
Rellegir-les és retrobar-se amb rialles escoltades als passadissos, amb aquell projecte que ens va costar tantes hores i amb els rostres dels companys i companyes que van fer d’aquest centre una segona llar.
“Imaginem” no és només memòria, és futur. Si vas ser part d’aquesta història, si ets família o simplement ets un cor curiós, acompanya’ns a tornar a descobrir, compartir i tornar a somiar junts. Tornem a imaginar? 💛
Com accedir? A la plana web, clicar damunt El CENTRE.