Festa Hallowen AFA Son Serra.

Benvolgudes famílies,
Des d’AFA us volem convidar a la primera festa escolar: HALLOWEEN 👻
La festa es celebrarà el 25 d’octubre al pati de l’escola (entrada C/Matamusinos) a partir de les 18h. fins les 20 hores.
Vos convidam a participar al nostre concurs de disfresses (individual i conjunt) i a disfrutar del berenar que vos oferirem.
Com cada any, per poder assistir és necessari emplenar el formulari i efectuar el pagament al compte d’AFA.
El termini d’inscripció s’obri avui fins dimarts 22 d’octubre i us recordam que tenim límit d’aforament.
Us deixam tota la informació als cartells de la festa.
US ESPERAM!
Salutacions

AFA Son Serra

Queridas familias,

Desde AFA os queremos invitar a la primera fiesta escolar: HALLOWEEN👻
La fiesta se celebrará el 25 de octubre en el patio de la escuela (entrada C/Matamusinos) a partir de las 18h. hasta las 20 hrs.
Os invitamos a participar en nuestro concurso de disfraces (individual y conjunto) y a disfrutar de la merienda que os ofreceremos.
Como cada año, para poder asistir es necesario rellenar el formulario y efectuar el pago en la cuenta de AFA.
El plazo de inscripción se abre hoy hasta el martes 22 de octubre y os recordamos que tenemos límite de aforo.
Os dejamos toda la información en los carteles de la fiesta.
OS ESPERAMOS!

AFA Son Serra