Circular 20. Tancament carrer Pardo Bazán. Cierre calle Pardo Bazán.

Benvolgudes famílies.

Es recorda que, amb l’aprovació de la Policia Local i l’Ajuntament de Palma, el tancament del carrer Pardo Bazàn és una mesura de seguretat pels alumnes i acompanyants a l’entrada/sortida del centre que, a més, afavoreix la convivència i una entrada tranquil·la.

Al carrer sempre s’ha d’evitar que els alumnes, sota la supervisió de les seves famílies, s’enfilin a les barreres que envolten el centre, els jocs amb pilotes i les accions que poden causar molèsties als veïns com trucar a les portes o desperfectes als vehicles estacionats.

Les barreres s’instal·len a les 8.20 h i es retiren a les 8:35 h i de 13.20 a 13.35 hrs. Comptam amb la col·laboració de les famílies.

Durant aquest període no es poden retirar les barreres ni circular amb cotxe pel carrer Pardo Bazán ( excepte veïnats).

Tots junts educam! Moltes gràcies. La direcció del centre.

Apreciadas familias.

Recuerden que , aprobado por la Policía Local y el Ayuntamiento de Palma, el cierre de la calle Pardo Bazán  es una medida  de seguridad para los alumnos y sus acompañantes durante la entrada/salida del centro que también facilita la convivencia y una entrada tranquila.

En la calle se debe evitar que los alumnos, bajo la supervision de sus familias, se suban a las barreras que rodean el centro, los juegos con pelota y las acciones que puedan causar molestias a los vecinos como llamar a los timbres o desperfectos en los vehículos estacionados.

Las barreras se instalan en la entrada a las 8.20 y se retiran a las 8.35 hrs. y de 13’30 a 13’35 hrs en la salida. Contamos con la colaboración de las familias.

Durante este periodo no se pueden retirar las barreras ni circular con vehículos por la citada calle (excepto los vecinos )

¡Todos juntos educamos!. Muchas gracias. La dirección del centro.