Circular 18 . Consell Escolar. Consejo Escolar.

Per donar compliment al calendari establert a les Instruccions 33/2024 de la directora general de Primera Infància, Atenció a la Diversitat i Millora educativa de 9 de setembre de 2024 s’informa que el proper dia 4 d’octubre a les 11 hores es procedirà a efectuar el sorteig públic dels membres titulars i suplents de la Junta Electoral entre tots els components del cens i es convocarà la reunió de constitució de la Junta Electoral.

Una salutació. Direcció.

Para dar cumplimiento al calendario establecido en las Instruccions 33/2024 de la directora general de Primera Infancia, Atención a la diversidad y Mejora educativa del dia 9 de septiembre se informa que el próximo día 4 de octubre a las 11 horas se procederá a efectuar el sorteo público de los miembros titulares y suplentes de la Junta Electoral entre todos los componentes del censo y se convocará la reunión de constitución de la Junta Electoral.

Un saludo. Dirección