Circular 13 Recordatori Aportació material escolar. Aportación material escolar.

PRIMÀRIA

Abans del 30 de setembre s’ha de fer, per alumne,l’aportació corresponent o dur el material indicat al centre i fer l’abonament de les fotocòpies, plastificacions i enquadernacions.

L’aportació anual voluntària de material *fungible escolar aprovada pel Consell Escolar per al curs 2024/25  és d’un import únic de 53 euros per a tots els cursos de primària (38 euros per primària i 15 pels ensenyaments musicals) i educació especial bàsica que inclou l’AGENDA ESCOLAR.

En cas contrari les famílies han de dur al centre el material necessari * que es sol·liciti detalladament a principi de curs i trimestralment, dins una bossa amb el nom i llinatge de l’alumne, l’agenda escolar del centre, i fer l’abonament de les fotocòpies, enquadernacions i plastificacions corresponents.

Gràcies CEIPIEEM Son Serra

Apreciadas familias.

Antes del 30 de septiembre se debe realizar , por alumno, la aportación correspondiente o traer el material solicitado y abonar las fotocopias/plastificaciones/encuadernaciones.

La aportación anual voluntaria de material* fungible escolar aprobada por el Consejo Escolar para el curso 2024/25 es de un importe único de 53 euros para todos los cursos de primaria ( 38 euros por primaria y 15  por enseñanzas musicales) y educación especial básica QUE INCLUYE LA AGENDA ESCOLAR.

En caso contrario las familias deben traer al centro el material necesario * que se solicitará detalladamente a principio de curso y trimestralmente dentro de una bolsa con los datos del alumno, así como la agenda del CEIPIEEM Son Serra y abonar las fotocopias, encuadernaciones y plastificaciones correspondientes.

Gracias. CEIPIEEM Son Serra

INFANTIL

Benvolgudes famílies.

Abans del 30 de setembre s’ha de fer, per alumne,l’aportació corresponent o dur el material indicat, fer l’abonament de les fotocòpies, plastificacions i enquadernacions.

L’aportació anual voluntària de material *fungible escolar aprovada pel Consell Escolar per al curs 2024/25  és de 53 euros per a tots els cursos d’infantil.

El material* adquirit amb aquestes aportacions estarà al centre per les famílies que hagin fet l’aportació. En cas contrari les famílies han de dur al centre el material necessari * que es sol·liciti a principi de curs i trimestralment dins una bossa així com fer abonament de les fotocòpies corresponents.

Gràcies CEIPIEEM Son Serra

Apreciadas familias.

La aportación anual voluntaria de material fungible escolar aprobada por el Consejo Escolar para el curso 2024/25  es de 53 euros para todos los cursos de infantil.

El material* adquirido con estas aportaciones estará en el centro para los alumnos que hayan realizado la aportación. En caso contrario las familias deben traer al centro todo el material necesario que se solicite a principio de curso y trimestralmente dentro de una bolsa así como realizar el abono de las fotocopias correspondientes.

Gracias CEIPIEEM Son Serra