Curs 24/25 Cicular 6 Adjudicació d’horaris EEM. Adjudicación de horarios EEM .

Mitjançant aquesta circular es convoca a totes les famílies de l’alumnat EEM (ensenyaments elementals de música) a la reunió que tindrà lloc el dimarts 17 de setembre de 2024 ( entrada per la porta del carrer Matamusinos). En cas que els hi demanin a la feina, el centre pot emetre un certificat d’assistència.

Els alumnes no poden assistir a les reunions ni poden romandre al recinte de l’escola durant les reunions ( incloent patis).

• 15:30 a 16:30 : alumnat de 1r i 2n de primària
  • 16:45 a 17:45: alumnat de 3r i 4t de primària
  • de 17:45  a 18:45: alumnat de 5è i 6è de primària

En aquesta reunió es tractaran els següents punts:

• Informació general del curs
  • Adjudicació de l’horari individual de l’alumne que inclourà les següents sessions per a tots els cursos d’ensenyaments de música:
    • 2 sessions Llenguatge Musical/Música i moviment
    • 1 sessió classe instrument
    • 1 sessió Banda Vent/ orquestra (Només a 4t, 5è i 6è EP)
  • Assignació de taquilla d’emmagatzematge d’instrument per als alumnes de violí, viola, clarinet, saxo, trompa, trombó i trompeta.

Les famílies hauran de signar l’ horari i el compromís educatiu família/centre (circular 2 del dia 13 d’agost).

En cap cas es contemplarà l’adequació de l’horari lectiu  d’ensenyaments de música ( obligatori i oficial) a cap horari d’activitats extraescolars.

Tot l’alumnat de primària ha de tenir el seu instrument de música el dia 16 de setembre

(*)MOLT IMPORTANT: La no assistència (sense justificar) implicarà que la família haurà de posar-se en contacte amb el professor/a per recollir l’horari assignat al seu fill/a.

Una salutació. Equip directiu

ADJUDICACIÓN DE HORARIOS PARA TODO EL ALUMNADO EEM

Mediante la presente circular se convoca a las familias de todo el alumnado EEM ( Enseñanzas Elementales de Música) a la reunión que tendrá lugar el martes 17 de septiembre de 2024 (entrada por la puerta de la calle Matamusinos).En el caso de requerir laboralmente, justificar la asistencia a la reunión, el centro les expedirá un certificado.

Los alumnos no pueden asistir a las reuniones ni pueden permanecer en el recinto del colegio durante las reuniones (incluyendo los patios).

• 15:30 a 16:30: alumnado de 1º y 2º de primaria
  • 16:45 a 17:45: alumnado de 3º y 4º de primaria
  • de 17:45 a 18:45: alumnado de 5º y 6º de primaria

Se tratarán los siguientes puntos:

• Información general del curso
  • Adjudicación del horario individual del alumno que incluirá las siguientes sesiones para todos los cursos de enseñanzas de música:
    • 2 sesiones de LENGUAJE Musical/Música y movimiento
    • 1 sesión clase instrumento
    • 1 sesión Banda Viento/ orquesta (Sólo a 4º, 5º y 6º EP)
  • Asignación de taquilla de almacenamiento de instrumentos para los alumnos de violín, viola, clarinete, saxo, trompa, trombón y trompeta.

Las familias deben firmar el horario y el compromiso educativo familia/centro (circular 2, 13 de agosto ).

En ningún caso se contempla la adecuación del horario lectivo de enseñanzas de música ( obligatorias y oficiales)  a ningún horario de actividades extraescolares.

Todo el alumnado de primaria debe tener su instrumento de música el dia 16 de septiembre.

(*)MUY IMPORTANTE: La no asistencia (sin justificar) implica que la familia deberá ponerse en contacto directo con el profesor/a para recoger el horario asignado a su hijo/a.

Un saludo. Equipo directivo.