Circular 133. Resultat de l’adjudicació provisional d’instruments 3r EP/1r Grau elemental. Resultado de la adjudicación provisional de instrumentos 1º EEM.

Mitjançant aquesta circular, s’informa del resultat de l’adjudicació provisional d’instruments ala alumnes que el curs 2024-25 han de fer 3r de Primària//1r de grau elemental i que varen sol·licitar el canvi d’especialitat.

A partir de la data de publicació d’aquesta circular poden presentar reclamacions al correu

lferrer@ceipsonserra.org  fins dia 26 de juny a les 23:59

Mediante esta circular, se informa del resultado de la adjudicación provisional de instrumentos de los alumnos que el curso 2024-25 deben realizar 3º de Primaria//1º de grado elemental y que solicitaron el cambio de especialidad.

A partir de la fecha de publicación de esta circular pueden presentar reclamaciones en el correo lferrer@ceipsonserra.org  hasta el 26 de junio a las 23:59

PLACES DISPONIBLES:

PLAZAS DISPONIBLES

PIANO: 2 PLACES

PERCUSSIÓ: 0 PLACES

CLARINET:  1 PLAÇA

TROMPETA: 1 PLAÇA

Nom alumnatInstrument actualinstrument sol·licitatnota obtingudaadjudicació
Marta Z.BVIOLACLARINET9CLARINET
Aina N.AVIOLAPIANO7,75PIANO
Sara G.SVIOLAPIANO7,2PIANO
Ariadna M.LVIOLÍPIANO6,9VIOLÍ