Circular 88 CANTATA FINAL DE CURS 23/24.

Benvolgudes famílies el dimecres dia 19 de juny us esperam al Trui teatre!

A partir de dilluns, dia 3 de juny, poden recollir a secretaria les entrades per la Cantata final de curs.

HORARI DE 8’30 A 9’15 HRS I DE 13’30 A 14’10 HRS.

La representació comença a les 10’30, 10 minuts abans ( 10’20 hrs) es tancaràn les portes d’accés.

Es recorda que dins el teatre s’han d’apagar els mòbils i, per donar compliment a la LLei de Protecció, no es poden fer enregistraments ni fotografies particulars

El centre compartirà a les seves plataformes el concert enregistrat .

Per aforament del teatre cada familia pot disposar de tres entrades.

La col.laboració per cada entrada és de 6 euros ( sota la supervisió del consell escolar del centre).

El centre es reserva el dret d’admissió.

Gràcies. Equip directiu.

Apreciadas familias ¡ Os esperamos el miércoles 19 de junio en el Trui Teatro!

A partir del lunes, dia 3 de junio, pueden recoger en secretaria las entradas para la Cantata final de curso.

HORARIO DE 8’30 A 9’15 HRS Y DE 13’30 A 14’10 HRS.

La representación comienza a las 10’30 hrs, 10 minutos antes ( 10’20hrs) se cerraran las puertas de acceso.

Se recuerda que en el interior del teatro se deben apagar los móviles y , en cumplimiento de la Ley de Protección, no se puede grabar ni fotografiar la Cantata .

El centro compartirá en sus plataformas la grabación del concierto.

Debido al aforo del teatro cada familia puede disponer de tres entradas.

La col.laboración por cada entrada es de 6 euros ( bajo la supervisión del consejo escolar del centro).

El centro se reserva el derecho de admisión.

Gracias Equipo directivo.