Circular 79. Concert conjunt d’orquestra CEIPIEEM Son Serra i Conservatori.

Estimades famílies de l’alumnat d’Orquestra de 5è i 6è,

Ens han confirmat la nova data pel concert conjunt de la orquesta del CEIPIEEM Son Serra amb l’orquestra de nivell elemental del Conservatori, totalment gratuït, i obert al públic (aforament fins a 400 persones).

És IMPRESCINDIBLE que tot l’alumnat implicat participi, perquè l’orquestra la formen tots els instrumentistes. Serà una experiència imprescindible que forma part del seu aprenentatge musical, a més del intercanvi musical amb el conservatori, gaudiran de tocar a un auditori professional.

AUDITORI del Conservatori Professional de Música i Dansa de Mallorca.

C/ d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma, Illes Balears

Divendres 17 de Maig.

Hora: concert 19.30. Obertura portes al públic: 19.00.

ORGANITZACIÓ

El divendres 17 de Maig tot l’alumnat d’orquestra de 5è i 6è està convocat a les 17.30 davant de l’entrada al conservatori, on els esperarà el professorat d’orquestra. AQUEST DÍA NO HI HA ASSAIG D’ORQUESTRA DE 15.30 a 17.00.

Quan hi estem tots, anirem a deixar instruments a l’aula 47. ES PREGA PUNTUALITAT.

De 18.00 a 19.00 farem un assaig previ al concert per habituar-nos a la sala.

A les 19.00 descansarem una mica (portar ampolla d’aigua) i ens concentrarem pel concert.

En acabar el concert i una vegada enfundat l’instrument -vora les 20:30-  les famílies podran recollir a l’alumnat a la porta d’entrada al conservatori.

Vestimenta: samarreta de l’escola  d’aquest curs (AFA/Olimpiades) i pantalons foscos o faldilla fosca.

Gràcies. Equip docent EEM

Apreciadas  familias del alumnado  de orquesta de 5º y 6º,

Nos han confirmado la nueva fecha para el concierto conjunto con la orquesta de nivel elemental del conservatorio, totalmente gratuito y abierto al público, (aforo hasta 400 personas).

Es IMPRESCINDIBLE que todo el alumnado participe ya que la orquesta la forman todos los instrumentistas. Se trata de vivir una experiencia imprescindible que forma parte del aprendizaje musical, además de tener la oportunidad de tocar en un auditorio profesional.

AUDITORIO del Conservatori Professional de Música i Dansa de Mallorca.

C/ d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma, Illes Balears

Viernes 17 de Mayo

Hora: concierto 19.30. Apertura puertas al público: 19.00.

ORGANIZACIÓN

El viernes 17 de mayo todos los alumnos de orquesta de 5º y 6º están convocados a las 17.30 frente a la entrada al conservatorio, dónde estarán los profesores de orquesta esperando. ESTE DÍA DE 15.30 a 17.00 NO HAY CLASE DE ORQUESTA EN SON SERRA.

Una vez todos juntos iremos al aula 47. SE RUEGA PUNTUALIDAD.

De 18.00 a 19.00 realizaremos un ensayo previo al concierto para habituarnos a la sala.

A las 19.00 descansaremos un poco (traer botella de agua) y nos concentramos para el concierto.

Alrededor de las 20.30, una vez acabado el concierto y después de enfundar el instrumento, las familias podrán recoger al alumnado en la puerta de entrada del conservatorio.

Vestimenta: camiseta del centro de este curso  ( AFA/Olimpiadas) y falda o pantalón oscuro.

Gracias. Equipo docente EEM: