Circular 76. Activitats extraescolars valoració curs 23/24. Valoración curso 23/24.

Benvolgudes famílies.

Como cada curs demanam la seva col·laboració omplint el qüestionari de valoració de les activitats extraescolars.

Per poder donar una resposta individual als seus suggeriments i aclarir qualsevol circumstància per part del Consell

Escolar, es imprescindible el nom i curs de l’alumne.

Els resultats dels qüestionaris es poden consultar a la Memòria anual del centre (GESTIB).

Gràcies. Direcció

Apreciadas familias.

Como cada curso les pedimos colaboración cumplimentando el cuestionario de valoración del servicio de las

actividades extraescolares.

Para poder dar respuesta individual a sus sugerencias y aclarar cualquier circunstancia por parte del Consejo Escolar,

es necesario indicar el nombre y curso del alumno.

Los resultados de los cuestionarios se pueden consultar en la Memoria anual del centro (GESTIB).

Gracias. Dirección

QÜESTIONARI/CUESTIONARIO