Circular 58. Audicions de Nadal. Audiciones de Navidad.

Benvolgudes Famílies.

Vos informam que els dies 20, 21 i 22 de desembre es realitzaran a l’escola les “Audicions nadalenques” per part del nostre alumnat.

La situació COVID i la manca d’un espai adient fa que l’assistència de públic a aquestes audicions es faci pràcticament impossible. Al mateix temps, és important que pugueu veure i compartir el treball dels vostres fills i filles, per això i per primera vegada aquestes audicions es retransmetran en directe per streaming a YouTube.

Us farem arribar els enllaços així com l’horari previst per cada grup perquè pugueu veure-ho i quedaran les audicions gravades perquè així pugueu  accedir en qualsevol moment.

És la primera vegada que posem en marxa un projecte com aquest que suposa un esforç extra pel professorat i l’escola. Tots sabem que la tecnologia a voltes ens juga males passades, us demanem comprensió i paciència davant els problemes que puguin sorgir.

Recordar que per les audicions l’alumnat ha de dur una vestimenta adequada: camiseta/camisa blanca, calçons/falda/sabates negres..

De la mateixa manera recordam que per l’assignatura cor i les audicions és obligatori dur la mascareta FPP2. Gràcies.

Una salutació. Equip directiu.

Queridas Familias.

Les informamos que los días 20, 21 y 22 de diciembre se realizarán en la escuela  las “Audiciones de Navidad” por parte de nuestro alumnado.

La situación COVID y la falta de un espacio adecuado hace que la asistencia de público a estas audiciones se haga prácticamente imposible. Al mismo tiempo es importante que puedan ver el trabajo de  sus hijos e hijas, por este motivo y por primera vez estas audiciones se retransmitirán en directo por streaming en  YouTube.

Les haremos llegar los enlaces  así como el horario previsto para cada grupo, para que puedan verlas en directo y quedarán  grabadas para que así puedan acceder a ellas en cualquier momento.

Es la primera vez que ponemos en marcha un proyecto como este que supone un esfuerzo extra para el profesorado y el centro.

Todos sabemos que la tecnología a veces nos juega malas pasadas, pedimos comprensión y paciencia ante los problemas que puedan surgir.

Recordar que para las audiciones el alumnado debe llevar una vestimenta adecuada: camisa/camiseta blanca y pantalones/falda/zapatos negros.

Adsimismo les recordamos que para la asignatura de coro y las audiciones es obligatoria la mascarilla FPP2.Gracias.

Un saludo. Equipo Directivo