“Cant Pel Clima”

Benvolgudes famílies,

El curs 2009/10 vàrem realitzar la nostra primera Cantata “El gegant egoista i El circ Bum”, a partir d’aquest any cada curs el projecte anual de centre ha finalitzat amb un concert : “Rebel·lió a la cuina” ( curs 2010/11), “La flor romanial i Passejada per la Serra” ( 2011/12), “Suite del mar” ( 2012/13), “El cinema” (2013/14) “Música i cultura de les Illes Balears/Recull Popular” ( 2014/15), “ La formigueta anava a Jerusalem. Camina i meravella’t amb Ramon Llull” ( 2015/16),” Musical de musicals” ( 2016/17), “Eurovisió” (2017/18) i “Som sa Ràdio” (2018/19).

Aquest curs el nostre objectiu de centre,“El Planeta Blau”,no ha finalitzat, més que mai és necessària la tasca iniciada de cura i respecte vers el nostre planeta i volem continuar amb l’esforç i compromís de tota la comunitat educativa.
Malauradament per la situació COVID, no hem pogut realitzar el concert de centre “El Planeta Blau” al Trui Teatre.

Tot i això volem compartir amb tots un video de cloenda “Cant pel Clima” on han participat cantant totes les aules d’infantil i primària a acompanyats de l’Orquestra de 5è i 6è i que és un dels himnes que havíem previst interpretar al concert al Trui Teatre.

Per a la realització d’aquest vídeo volem agrair la participació de totes les famílies i mestres de l’escola que l’han fet possible. Esperam que us agradi i us desitjam un molt bon estiu!

Clicau al següent enllaç per veure el vídeo:

VIDEO CANT PEL CLIMA-BELLA CIAO

Veus: Alumnes d’Educació Infantil i Primària

Acompanyament instrumental: Orquestra de 5è i 6è de primària

Coordinació i edició del vídeo: Llorenç Ferrer i departament de Llenguatge Musical i Cor