Circular 20 LListats definitius menjador escolar. Listado definitivo comedor escolar.

ACTUALITZAT 09/09/22

Benvolgudes famílies.

S’adjunta el llistat de places assignades per iniciar el servei del menjador el dilluns dia 12 de setembre.

Els alumnes de la llista sense plaça per no haver presentar els certificats, no confirmar la plaça o no presentar la sol.licitud en el termini establert podran presentar la documentació presencialment la setmana del 12 al 16 a secretaria.

Segons les vacants s’adjudicaran les places per començar la setmana següent o el mes d’octubre.

Una salutació. Direcció del centre

Apreciadas familias.

Se adjunta el listado de plazas asignadas para iniciar el servicio del comedor el lunes día 12 de septiembre.

Los alumnos de la lista sin plaza por no haber presentado los certificados, no confirmar la plaza o no presentar la solicitud en el plazo establecido, podrán presentar la documentación presencialmente la semana del 12 al 16 en secretaría.

Según las vacantes se adjudicarán las plazas para empezar la semana siguiente o el mes de octubre.

Un saludo. Dirección del centro