Circular 63 Taller famílies. Taller familias.

Benvolgudes famílies,

A cursos anteriors des de l’escola s’han ofert tallers per a famílies amb la participació de psicòlegs especialitzats en l’acompanyament a la infància.

Amb la intenció de reprendre aquesta activitat, es planteja una primera xerrada on-line sobre com des de l’àmbit familiar es pot fer front als reptes que suposen, sobretot en infants dels darrers cursos, l’inici de l’interès per temes de caràcter sexual, la possible exposició a contingut relacionat a la temàtica, etc.

Ens agradaria que respongueu les següents preguntes per tal de articular una xerrada més adaptada a les vostres inquietuds.

A partir del segon trimestre continuarà l’oferta de Tallers per families.

Gràcies. Direcció

En cursos anteriores desde la escuela se han ofrecido talleres para familias con la participación de psicólogos especializados en el acompañamiento a la infancia. Con la intención de reanudar esta actividad, se plantea una primera charla on-line sobre cómo desde el ámbito familiar se puede hacer frente a los retos que suponen, sobre todo en niños de los últimos cursos, el inicio del interés por temas de carácter sexual, la posible exposición a contenido relacionado con la temática, etc.

Nos gustaría que respondan a las siguientes preguntas para articular una charla más adaptada a sus inquietudes.

A partir del segundo trimestre continuará la oferta de Talleres por familias.

Gracias. Dirección

FORMULARIO