Circular 103. Sol.licitud plaça menjador 2026/2027. Solicitud plaza comedor 2026/2027.

Benvolgudes famílies.

Obert el termini per sol.licitar plaça de menjador pel curs 2026/27.

Aquest tràmit no suposa una reserva de plaça.

El menjador escolar és un servei complementari, voluntari i amb places limitades, subjecte a una normativa d’obligat compliment que regula la permanència de l’alumnat. L’incompliment de la normativa implica la baixa del servei.

Condicions per fer ús del servei

Estar al dia dels pagaments de qualsevol servei complementari dels cursos anteriors .

Disponibilitat de places.

Respecte dels horaris de recollida establerts.

Compliment de la normativa interna del centre i del servei de menjador.

Servei

El servei de menjador funciona sense interrupcions durant tot el curs ( consultar calendari de centre).  

L’acceptació d’una plaça en aquest servei comporta el compromís d’utilitzar-lo durant tot l’any acadèmic.

En cas de no fer ús del servei de manera continuada, es procedirà a la baixa automàtica de l’usuari/a, amb la consegüent pèrdua de la plaça assignada.

El centre reassignara les places que quedin lliures per aquest motiu, d’acord amb els criteris d’assignació establerts a la normativa.

En cas de causar baixa del servei durant el curs escolar la plaça s’assignarà segons l’ordre de les sol.licituds no ateses.


📌 Nota: En cas de tenir més d’un fill/a, cal presentar una sol·licitud per cada alumne.
És imprescindible respectar els períodes de presentació marcats pel centre, ja que el no compliment d’aquests podrà afectar el procés d’assignació de places.

Calendari

1:El termini per a la presentació del formulari i certificats de feina conclourà el dia 5 de juny

formulari

2.  Del 15 al 19 de juny, publicació a la plana web de les llistes provisionals.
3.  Del 22 de juny al 10 de juliol, presentació   en secretaria del següents documents emplenats i signats pels progenitors/es.

Full autoritzacions menjador

Situacions mèdiques

Normativa menjador

Important: La documentació s’ha de presentar dins dels terminis marcats pel centre. En cas contrari, la sol·licitud passarà a llista d’espera.

4. Darrera setmana de juliol, publicació a la plana web de la llista definitiva.

Gràcies. Direcció centre.

Apreciadas famílias.

Abierto el plazo para solicitar plaza en el servicio de comedor para el curso 2026/27.

Este trámite no es una reserva de plaza.

El comedor escolar es un servicio complementario, voluntario y con plazas limitadas, sujeto a una normativa de obligado cumplimiento que regula la permanencia del alumnado. Su incumplimiento implicará la baja del servicio.

Condiciones para hacer uso del servicio.

Estar al día de los pagos de cualquier servicio complementario de los cursos anteriores.

Disponibilidad de plazas.

Respeto de los horarios de recogida establecidos.

Cumplimiento de la normativa interna del centro y servicio de comedor.

Servicio

El servicio de comedor funciona sin interrupciones durante todo el curso. La aceptación de una plaza en este servicio comporta el compromiso de utilizarlo durante todo el año académico. En caso de no hacer uso del servicio de forma continuada, se procederá a la baja automática del usuario/a, con la consiguiente pérdida de la plaza asignada.
El centro reasignará las plazas que queden libres por este motivo, de acuerdo con los criterios de asignación establecidos en la normativa.
En caso de causar baja del servicio durante el curso escolar, la plaza se asignará según el orden de las solicitudes no atendidas.

📌 Nota: En caso de tener más de un hijo/a, es necesario presentar una solicitud por cada alumno.
Es imprescindible respetar los períodos de presentación marcados por el centro, ya que el no cumplimiento de éstos podrá afectar al proceso de asignación de plazas.

Calendario

1. Plazo para la presentación del formulario y certificados de trabajo concluirá el día 5 de junio.

Formulario

2. Del 15 al 19 de junio, publicación de las listas provisionales.
3. Del 22 de junio al 10 de julio, presentación en secretaría de los siguientes documentos cumplimentados y firmados por los progenitores/as.

Importante La documentación debe presentarse dentro de los plazos marcados por el centro. De lo contrario, la solicitud pasará a lista de espera.

4. Última semana de julio, publicación de la lista definitiva.

Gracias. Dirección centro.