Circular 31 Informació de les activitats extraescolars per l’alumnat del centre. Actividades extraescolares para el alumnado del centro.

Benvolgudes famílies.

Les activitats extraescolars  estan recollides a la programació general anual, organitzades per l’AFA i coordinades pel centre sota la supervisió i aprovació del consell escolar.

La participació és voluntària i el fet de participar implica acceptar i complir les normes d’organització del centre.

Cada curs es proposen… Llegeix més»

Circular 30 Activitats d’adults: Taller de guitarra.Iniciació.

Taller de guitarra. Iniciació

Benvolgudes famílies.

Les activitats extraescolars  d’adults estan organitzades pel centre i l’AFA ,recollides a la programació general anual i coordinades pel centre sota la supervisió i aprovació del consell escolar.