JPEG - 4 MB

Escola solidaria.Acnur.

Publicat: 26 / feb / 2014  |  3r Cicle

El dimecres 12 de febrer vam reunir a la nostra escola els antics alumnes de 6è B del curs passat. El motiu era fer entrega a ACNUR dels diners que es van comprometre a entregar a una ONG a partir dels beneficis adquirits amb la Cooperativa TIBDITS que van organitzar entre tota la classe.

En el procés d’elaboració dels estatuts de la Cooperativa, la assemblea de TIBDITS va decidir donar un 20% dels beneficis obtinguts a ACNUR, l’Alt Comisionat de les Nacions Unides per als Refugiats. Però una vegada finalitzada la venda dels productes que se havien elaborat, la junta directiva de la cooperativa va intentar contactar amb la entitat i no va estar possible contactar a nivel de Balears.

Iniciat aquest curs, ha estat possible l’encontre i hem organitzat una petita trobada a la que han pogut assistir part dels intergrants de la cooperativa encapçalats per la seva Junta directiva juntament amb 3 membres de l’ONG que els han agraït la donació de 70 € i els han parlat de les accions que es realitzen amb els refugiats.

En recordatori de l’encontre ens fem una foto amb els diplomes entregats per part de les dues entitats que es feliciten mutuament.