Circular 68. Qüestionari famílies. Cuestionario familias.

Benvolgudes famílies

Vos proposam un petit qüestionari per tal de recollir les vostres impresions del curs actual amb les mesures dictades per la Conselleria d’Educació i Conselleria de Sanitat.

Com a famílies és important que vostès sàpiguen que a les assemblees de classe i de delegats d’aula, els alumnes ens han fet arribar que han estat contents d’estar a l’escola, s’han trobat bé i expressen un sentiment positiu i de comprensió de la situació malgrat no poder estar amb tots/es els companys/amics.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Equip directiu

Apreciadas familias

Les proponemos un pequeño cuestionario con el objetivo de recoger sus impresiones sobre el curso actual con las medidas dictadas por las Consejerias de Educación y Sanidad.

Como familias es importante que sepan que en las asambleas de clase y de delegados de aula, los alumnos/as nos han hecho llegar su alegría por estar en el colegio, se han encontrado bien y expresan un sentimiento positivo y de comprensión ante la situación pese a no poder estar con todos sus compañeros y amigos.

Muchas gracias por su colaboración.

Equipo directivo

QÜESTIONARI/CUESTIONARIO