Circular 48 Aparcament dels vehícles al carrer Pardo Bazán. Aparcamiento de coches en la calle Pardo Bazán.

RECORDATORI URGENT

Tancament carrer Pardo Bazan i estacionament dels vehicles.

S’han de respectar les indicacions dels voluntaris que col·laboren amb la comunitat educativa.

Una vegada posades les barreres al carrer Pardo Bazan no s’han de moure.

Les famílies que estacionen al carrer Pardo Bazan i no poden esperar per treure el seu vehicle, poden aparcar als carrers adjacents ( carrers Maribel, Gelabert) així s’eviten situacions de risc amb els alumnes que esperen per accedir al centre.

Gràcies per la seva col.laboració.

Tots junts educam!

Equip directiu

RECORDATORIO URGENTE

Calle Pardo Bazan y estacionamiento de los vehículos.

Apreciadas familias.

Se deben respetar las indicaciones  de los  voluntarios que colaboran con la comunidad educativa.

Una vez puestas las barreras en la calle Pardo Bazan no se tienen que  mover .

Las familias que estacionan en la calle Pardo Bazan y no pueden esperar para sacar su vehículo , pueden aparcar en las calles adyacentes (calles Maribel, Gelabert), así  se evitan situaciones de riesgo con los alumnos que  esperan para acceder al centro. Gracias por su colaboración.

¡Todos juntos educamos!

Equipo directivo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *