CIRCULAR 47 Audicions del 2n trimestre. Audiciones de instrumentos del segundo trimestre.

Benvolgudes famílies.

Vos informem que durant la setmana 8 al 12 de març, en horari de 8.30 a 13.30h  es realitzaran les audicions d’instrument dels alumnes   primària i ensenyaments de música.
IMPORTANT: Aquest curs totes les audicions es realitzaran durant horari lectiu de matí (8.30 a 13.30) .

Durant aquesta setmana es permuten les classes d’Instrument i Llenguatge musical d’horabaixa per les audicions del matí.

No hi hauran sessions lectives  d’horabaixa (13.30 a 17.30) a cap curs de 1r a 6è de primària.

Durant aquesta setmana continua disponible el servei de menjador  pels alumnes  usuaris.

Es prega lectura de la circular adjunta amb tota la informació.

Circular setmana audicions 8 de març 2021

Una salutació.

Equip directiu.

Apreciadas  Familias,

Les  informamos que durante la semana del 8 al 12 de marzo, en horario de 8.30 a 13.30h se realizarán las audiciones de instrumento de los alumnos de primaria y enseñanzas de música.

IMPORTANTE: Este curso todas las audiciones se realizarán durante horario lectivo de mañana (8.30 a 13.30).

Durante esta semana se permutan las clases de Instrumento y Lenguaje musical de tarde para las audiciones de la mañana.

No habrá sesiones  lectivas de tarde (13:30 a 17:30) en ningún curso de 1º a 6º de primaria.

Durante esta semana continúa disponible el servicio de comedor  por los alumnos usuarios.

Se ruega lectura de la circular adjunta con toda la información

Circular setmana audicions 8 de març 2021

Equipo directivo