Final de trimestre.Nadal 2020. Navidad 2020

Benvolgudes famílies.
Gràcies a les mesures extraordinàries d’organització escolar implementades al CEIPIEEM Son Serra durant el 1r trimestre el nombre de casos COVID detectats al centre ha estat mínim amb relació al nombre de casos de la zona on està ubicat el nostre centre.

Finalitzat el primer trimestre no s’ha detectat cap cas de transmissió a l’entorn escolar.

És evident que les mesures de seguretat establertes són necessàries i s’han de complir de forma estricta  per part de tota la comunitat educativa respectant el Pla de Contingència del centre i les  seves actualitzacions.

Donar-les les gràcies per la seva col·laboració, compromís i compliment de les normes.

És necessari mantenir les mesures de seguretat durant el període de vacances.

Recordin consultar periòdicament  la plana web del centre  on trobaran tota la informació actualitzada  (ús de mascaretes, activitats extraescolars, novetats, actualitzacions…)

Desitjar-les unes bones festes.
Ens veiem el 8 de gener.
Equip directiu

Gracias a las medidas extraordinarias de organización escolar implementadas en el CEIPIEEM Son Serra durante el 1er trimestre, el número de casos Covid19 detectados en el centro ha sido mínimo en relación al número de casos de la zona donde está ubicado nuestro centro.

Finalizado el primer trimestre no se ha detectado ningún caso de transmisión en el entorno escolar.

Es evidente que las medidas de seguridad establecidas son necesarias y deben cumplirse de forma estricta por parte de toda la comunidad educativa respetando el Plan de Contingencia del centro y sus actualizaciones.

Darles las  gracias por su colaboración, compromiso y cumplimiento de las normas.

Es necesario mantener las medidas de seguridad durante el período de vacaciones

Recuerden consultar periódicamente nuestra página web donde encontrarán toda la información actualizada (uso de mascarillas, actividades extraescolares, novedades, actualizaciones…)

Les deseamos unas buenas fiestas.

Nos volvemos a encontrar  el 8 de enero del 2021.

Equipo directivo