29à circular. Vídeo audicions d’instrument del 1r trimestre curs 2020-2021. Video audiciones de instrumento 1r trimestre curs 2020/2021.

 

Benvolgudes famílies,

Vos compartim aquest SITE on trobareu les AUDICIONS dels alumnes del 1r trimestre. Cada dia, abans de les 16.00h, vos compartirem el vídeo (amb tots els vídeos de l’alumnat que participa a cada audició).

Demanem a les famílies que col·laboreu i dediqueu una estona, durant el dia, a veure tota l’audició a la que el vostre fill participa. Recordar-vos també que desconecteu els telèfons mòbils i que no es pot entrar ni sortir de la sala mentre es realitza l’audició!

Mestres i alumnes hem preparat aquestes audicions amb molta il·lusió!

Esperem que estigueu tots bé!

Una abraçada!

Equip d’ensenyaments musicals.

https://sites.google.com/ceipsonserra.org/audicions1rtrimestre20-21/p%C3%A0gina-principal

Queridas familias, Les compartimos este SITE donde encontrarán las AUDICIONES delos alumnos del 1er trimestre. Cada día, antes de las 16.00h, se compartirá el vídeo (con todos los vídeos de los alumnos que participan en cada audición). Pedimos a las familias que colaboren y dediquen un rato, durante el día, a ver toda la audición en la que su hijo ha participado. Recuerden que deben desconectar los teléfonos móviles y que no se puede entrar ni salir de la sala mientras se realiza la audición! Maestros y alumnos hemos preparado estas audiciones con mucha ilusión! ¡Esperamos que estén todos bien! ¡Un abrazo!
Equipo de enseñanzas musicales.

https://sites.google.com/ceipsonserra.org/audicions1rtrimestre20-21/p%C3%A0gina-principal