28à CIRCULAR Audicions d’instruments del 1r trimestre. Audiciones de instrumentos del primer trimestre.

Benvolgudes famílies.

Vos informem que durant la setmana del 23 al 27 de novembre, en horari de 8.30 a 13.30h es realitzaran les audicions d’instrument dels alumnes 2n, 3r, 4t, 5è i 6è de primària i ensenyaments de música.
L’alumnat de 1r EP no participarà aquest trimestre, però ho farà el 2n trimestre!!
IMPORTANT: Aquest curs totes les audicions es realitzaran durant horari lectiu de matí (8.30 a 13.30) .

Durant aquesta setmana es permuten les classes d’Instrument i Llenguatge musical d’horabaixa per les audicions del matí.

No hi hauran sessions lectives  d’horabaixa (13.30 a 17.30) a cap curs de 1r a 6è de primària.

Durant aquesta setmana continua disponible el servei de menjador i club pels alumnes  usuaris.

Es prega lectura de la circular adjunta.

Circular setmana audicions 23 novembre 2020

Una salutació.

Equip directiu.

Apreciadas  Familias,

Les  informamos que durante la semana del 23 al 27 de noviembre, en horario de 8.30 a 13.30h  se realizarán las audiciones de instrumento de los alumnos 2º, 3º, 4º, 5º y 6º de primaria y enseñanzas de música.

El alumnado de 1º EP no participará este trimestre, pero lo hará el 2º trimestre!!

IMPORTANTE: Este curso todas las audiciones se realizarán durante horario lectivo de mañana (8.30 a 13.30).

Durante esta semana se permutan las clases de Instrumento y Lenguaje musical de tarde para las audiciones de la mañana.

No habrá sesiones  lectivas de tarde (13:30 a 17:30) en ningún curso de 1º a 6º de primaria.

Durante esta semana continúa disponible el servicio de comedor y club por los alumnos usuarios.

Se ruega lectura de la circular adjunta

Circular setmana audicions 23 novembre 2020

Equipo directivo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *