3a circular. PROVES D’ACCÉS ENSENYAMENTS DE MÚSICA CURS 2020-21. (Actualització vacants).

PROVES D’ACCÉS NOU ALUMNAT ÚNICA CONVOCATÒRIA SETEMBRE ENSENYAMENTS DE MÚSICA CURS 2020-21

Es convoca a tot el nou alumnat matriculat a  educació primària pel curs 2020/2021 a realitzar  les proves d’accés als Ensenyaments de Música, en un única convocatòria. (L’entrada i la recollida de l’alumnat es realitzarà pel carrer Matamusinos)

Dimarts 8 de setembre a les 10 hores alumnes nouvinguts  de 1r i 2n de primària. Prova Iniciació als ensenyaments de Música. (Recollida a les 11.30h per Carrer Matamusinos)

Dimarts 8 de setembre a les 12 hores alumnes  nouvinguts de 3r,4t,5è i 6è de primària. Prova Ensenyaments Elementals de Música. (Recollida a les 13.30h per Carrer Matamusinos)

Descripció de les proves d’accés

Vacants especialitats d’instrument alumnat nova matrícula (Actualitzat)

Emplenar sol·licitud prova d’accés especialitat instrument Curs 20-21

Protocol específic Proves d’accés als ensenyaments de música:

– Es imprescindible complir amb l’horari establert

– Els alumnes han de venir acompanyats per una sola persona (mare/pare/tutor/tutora)

-Tot l’alumnat que ja hagi cursat prèviament ensenyaments de música  i hagi de realitzar la prova d’accés ha de dur el seu instrument.

– Presentar   la sol·licitud de prova d’accés degudament emplenada

– A l’entrada a l’edifici es registraran  les seves dades personals en el document de control i, en  cap cas accederan, si presenten qualsevol símptoma compatible amb COVID-19, o es troben en aïllament per diagnòstic o en quarantena per contacte estret amb alguna persona amb diagnòstic confirmat.

– Tant l’alumne com l’acompanyant han de dur la mascareta posada.

– Durant la realització de les proves els acompanyants no podran esperar dins l’edifici. Una vegada finalitzades les proves d’accés

– El professorat d’ensenyaments de música acompanyarà als  alumnes als diferents espais mantenint la distància de seguretat interpersonal de 1’5m

– Els alumnes es rentaran les mans entre 40 i 60 segons amb aigua i sabó o solució de gel hidroalcohòlic abans i després de cada prova

– Els alumnes realitzaran les proves d’accés en les especialitats disponibles. Es garantitza que els instruments que utilitzaran els alumnes a les proves d’accés es desinfectaran abans i després del seu ús.

L’Equip directiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *