Comiat Claustre CEIPIEEM SON SERRA

A l’inici del confinament la música es va sentir a tot el món.
Hem cantat, dansat, escoltat  cançons  entre balcons, concerts en terrasses, tenim melodies compartides que han trencat molts silencis i ens han agermanat.
I també hem recordat els difícils moments  viscuts.
La música té un valor incalculable. Ens accelera, ens calma, ens dóna alegria….la música ens uneix i acompanya.

Vos compartim  aquest vídeo que hem fet els mestres per  dir-vos que tenim moltes ganes de retrobar-nos amb vosaltres.Gràcies a l’AFA per aquesta samarreta  tan especial!

Amb la col·laboració  i voluntat de la nostra comunitat educativa el curs 2020/2021 serà fantàstic!

Claustre CEIPIEEM Son Serra

Al inicio del confinamiento la música se escuchó en todo el mundo.

Hemos cantado, bailado, escuchado canciones  entre balcones, conciertos en terrazas, tenemos melodías compartidas que han roto muchos silencios y nos han hermanado.

Y también hemos recordado los difíciles momentos vividos.

La música tiene un valor incalculable. Nos acelera, nos calma, nos da alegría …. la música nos une y acompaña siempre.

Compartimos este vídeo para deciros que tenemos muchas ganas reencontrarnos con vosotros.¡Gracias al AFA por esta camiseta tan especial!

Con la colaboración y voluntad de nuestra comunidad educativa el curso 2020/2021 será fantástico!

Claustro CEIPIEEM Son Serra

Música Xanguito “En espiral”

Cllicau al següent enllaç:

COMIAT CLAUSTRE CEIPIEEM SON SERRA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *