Enquesta UNESCO/Encuesta UNESCO

Com a centre pertanyent a la XARXA Mundial de Centres UNESCO compartim extracte de la Carta enviada des d’UNESCO Espanya al nostre centre per part de la coordinadora nacional.

Estem arribant a la fi d’un curs diferent, complicat … i que ens ha obligat a atendre …, donar suport emocional a les nostres comunitats educatives al temps que gestionar una situació complexa per la crisi del coronavirus.Per tot això us anim a participar en l’enquesta que ens proposa la UNESCO, seria molt interessant que fos contestada pel nombre més gran d’escoles possible.Moltes gràcies per tot el vostre esforç i compromís.

Hem demanat compartir-la amb les famílies de la nostra escola perquè hi puguin participar.
És una enquesta molt interessant que donarà dades a la UNESCO sobre els quals treballar els anys vinents.
El document està en anglès i francès però clicant al requadre poden canviar l’idioma del text.
Una salutació. Direcció de centre.

ENCUESTA UNESCO

Como centro perteneciente a la RED Mundial de Centros UNESCO compartimos extracto de la Carta enviada desde UNESCO España a nuestro centro por parte de la coordinadora nacional.

Estamos llegando a finales de un curso diferente, complicado… y que nos ha obligado a atender…, dar soporte emocional a nuestras comunidades educativas al tiempo que manejar una situación compleja por la crisis del coronavirus.Por todo ello os animo a participar en la encuesta que nos propone la UNESCO, sería muy interesante que fuera contestada por el mayor número de escuelas posible.Muchas gracias por todo vuestro esfuerzo y compromiso.

Hemos pedido compartirla con las familias de nuestro colegio para que puedan participar. Es una encuesta muy interesante que dará datos a la UNESCO sobre los que trabajar los próximos años.
El documento está en inglés y francés pero clicando en el recuadro pueden cambiar el idioma del texto.

Un saludo. Dirección del centro.

ENCUESTA UNESCO